Buď si Elektronickú pobočku aktivujte na tejto stránke alebo pokračujte v čítaní a zistite o nej viac. 

Elektronická pobočka vám umožní najmä:

  • Overiť zúčtovaciu dávku ešte pred odoslaním, či neobsahuje formálne chyby.
  • Jednoducho elektronicky zasielať zúčtovacie dávky a faktúry. Nemusíte už zasielať žiadne ďalšie papiere ani doklady poštou (výnimkou sú lekárne, ktoré musia posielať v papierovej podobe recepty a poukazy).
  • Dostať výsledok zúčtovania elektronicky.
  • Dobropisy, ťarchopisy či vystavené faktúry potvrdzovať bez potreby zasielania dokladov poštou.
  • Vidieť protokol sporných dokladov aj spätné chybové dávky.
  • V reálnom čase si skontrolovať aj vytlačiť všetky svoje faktúry, dávky a výsledky ich zúčtovania. 
  • Mať k dispozícii službu Bezpečné lieky a v rámci nej celkovú prekripciu pacienta aj s upozornením na liekové interakcie.
  • So súhlasom pacienta vidieť jeho elektronickú zdravotnú kartu.
  • Požiadať nás o centrálny nákup liekov či iných produktov a poslať nám elektronicky návrh na úhradu lieku.
  • Jednoducho overiť pacienta - neplatiča.
  • Prehľadne pozerať zoznam kapitovaných poistencov.
  • Využívať hospiCOM na nahlasovanie hospitalizácií, zároveň máte prehľad o vami nahlásených hospitalizáciách aj o osobitne hradených výkonoch a o ich stave (či sú už schválené).
  • Overiť si kódy lekárov aj ambulancií a vidieť prehľad tých svojich tak, ako ich evidujeme.
  • Možnosť elektronicky nahlásiť zmenu ordinačných hodín, kontakty aj mimoriadne udalosti (napr. dovolenku).
  • Vytvárať, upravovať a rušiť prístupy do svojej Elektronickej pobočky pre ďalšie osoby (na vlastnú zodpovednosť)
  • Nastavovať si notifikácie a správy, ktoré chcete dostávať z Elektronickej pobočky