Chcem si aktivovať E-pobočku ako platiteľ. Čo mám urobiť?

Aktualizované: 30. 03. 2012

Na stránke E-pobočky vyplňte formulár. Zadajte požadované údaje, aby sme mohli pre vás pripraviť dohodu o elektronickej komunikácii. Na základe nej vám službu aktivujeme a vydáme aj prístupové údaje, ktoré budete pri prihlasovaní používať. Bude tiež potrebné potvrdiť validačný e-mail, ktorý vám zašleme.

Predpokladom na úspešnú registráciu je to, aby ste boli u nás registrovaný ako platiteľ.

 

Ďalšie otázky z rovnakej kategórie

Dávka 601 - štruktúra výkazu

Oznámenie zamestnávateľa o poistencoch pri zmene platiteľa poistného na verejné zdravotné poistenie.

Čítať celú odpoveď
Dávka 580 - ročný výkaz

Štruktúra výkazu v elektronickej forme na účely ročného zúčtovania poistného.

Čítať celú odpoveď
Dávka 514 - štruktúra výkazu

Štruktúra výkazu v elektronickej forme. Všetko o dávke 514 na zasielanie mesačných výkazov elektronicky.

Čítať celú odpoveď
Nekomunikujem elektronicky. Akú máte poštovú adresu?

Rešpektujeme vaše rozhodnutie, hoci elektronická komunikácia je najjednoduchšie riešenie pre poistencov, platiteľov aj poskytovateľov.

Naša korešpondenčná adresa je:

DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Cintorínska 5
949 01 Nitra


Čítať celú odpoveď
Upozorní ma E-pobočka na chyby alebo nedodané dávky?

Áno, túto informáciu vám zobrazujeme hneď po prihlásení na úvodnej stránke vašej Elektronickej pobočky. Chybné alebo nedodané mesačné výkazy alebo hromadné oznámenia zobrazujeme vo veľkých oknách vyznačené farebne.

Čítať celú odpoveď
Je E-pobočka v sekcii platiteľ určená aj individuálnym platiteľom?

Táto sekcia je pre hormadných platiteľov, teda zamestnávateľov. Ak ste samoplatiteľ alebo samostatne zárobkovo činná osoba, využite rolu Poistenec.

Čítať celú odpoveď