Nemám E-pobočku a chcem ju využívať. Ako ju získam?

Aktualizované: 30. 03. 2012

Stačí sa registrovať na www.dovera.sk v sekcii Elektronická pobočka. Registrácia má niekoľko krokov:

Poistenec zadáva svoje identifikačné číslo z preukazu poistenca, rodné číslo, SMS kontakt a e-mailovú adresu. Po odsúhlasení Pravidiel elektronickej komunikácie vyplní kontrolný dotazník.

Po správnom zodpovedaní kontrolných otázok poistencovi zašleme na zadaný SMS kontakt overovací kód. Po jeho zadaní sa automaticky aktivuje Elektronická pobočka. Prihlasovacie meno a heslo zašleme poistencovi e-mailom. Tieto si môže zmeniť v nastaveniach svojej Elektronickej pobočky.

Nepodarilo sa vám registrovať?

V prípade neúspešnej registrácie, nás môžete kontaktovať - na Zákazníckej linke 0850 850 850, osobne na pobočke alebo vyplnením žiadosti o kontaktovanie počas registrácie.