Mením bydlisko. Musím vám zmenu adresy oznámiť?

Aktualizované: 05. 04. 2012

Zmenu trvalého pobytu nám musíte nahlásiť povinne zo zákona do ôsmich dní. Zmenu korešpondenčnej adresy nám síce nemusíte oznámiť povinne, ale odporúčame vám, aby ste tak urobili. Rovnako ako zmenu e-mailu alebo telefonického kontaktu. Uľahčí to našu vzájomnú komunikáciu v budúcnosti.

O zmenách nás môžete informovať:

  • elektronicky,
  • telefonicky na Zákazníckej linke 0850 850 850,
  • e-mailom spolu so skenom dokladu o trvalom pobyte (občiansky preukaz),
  • v ktorejkoľvek pobočke,
  • poštou na adresu DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s., Cintorínska 5, 949 01 Nitra.

 

Ďalšie otázky z rovnakej kategórie

Má živnostníčka povinnosť ohlásiť zdravotnej poisťovni, že začala materskú dovolenku?

Začatie alebo skončenie poberania materského alebo rodičovského príspevku oznamujú zdravotnej poisťovni elektronicky štátne inštitúcie (Sociálna poisťovňa alebo Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny), preto ich živnostníčka už nemusí oznamovať.
Živnostníčka počas poberania materského nemusí ani platiť preddavky na poistné.

Čítať celú odpoveď
Aké číslo má vaše call centrum?

Naša Zákaznícka linka je vám k dispozícii na čísle 0850 850 850. V prípade, že voláte zo zahraničia, tak na čísle +421 37 77 22 278.

Pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti máme zriadenú špeciálnu Linku pre poskytovateľov 0800 150 155.

Čítať celú odpoveď
Kde nájdem telefónne čísla pobočiek?

Ak nás potrebujete kontaktovať telefonicky, využite našu Zákaznícku linku 0850 850 850. Operátori vám zodpovedia vaše otázky, v prípade komplikovanejších problémov ich budú riesiť s našimi kolegami - špecialistami.

Nemusíte sa obávať, na vyriešenie vášho problému alebo zodpovedanie otázky nie je nutné komunikovať priamo s konkrétnym zamestnancom pobočky. 

Naši zamestnanci v pobočkách sa primárne venujú klientom, ktorí do pobočky prídu osobne, nevybavujú telefonáty.

Čítať celú odpoveď
Ako sa k vám dovolám zo zahraničia?

 V prípade, že ste v zahraničí, využite telefónne číslo +421 37 77 22 278.

Čítať celú odpoveď
Môžem zmenu údajov nahlásiť aj za iných členov rodiny?

Osobné údaje za dospelých poistencov je možné zmeniť len na základe ich osobnej žiadosti. V prípade, ak chcete aktualizovať informácie pre neplnoleté deti, urobiť tak môžete e-mailom na adrese info@dovera.sk, osobne v ktorejkoľvek pobočke alebo poštou na adrese DÔVERA zdravotná poisťovňa, Cintorínska 5, 949 01 Nitra.

V prípade, ak ste splnomocnený konať v mene dospelej osoby, môžete o zmenu požiadať všetkými vyššie uvedenými spôsobmi. Oskenované plnomocenstvo nám pošlite v prípade podania žiadosti e-mailom, ak sa rozhodnete pre osobnú návštevu, zoberte si ho so sebou.

Čítať celú odpoveď