Ocenenia

Sme moderná a inovatívna zdravotná poisťovňa. Robíme pre vás viac, než nám vyplýva zo zákona. Aj preto sa môžeme pýšiť niekoľkými oceneniami.

Aktualizované: 16. 10. 2014

2015 - Dôvera získala prestížne ocenenie Superbrands

Dôvera sa opäť zaradila medzi prémiové značky na slovenskom trhu. Ocenenie Superbrands Award 2015 nám udelila porota odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu. Zdravotná poisťovňa Dôvera získala ocenenie Slovak Superbrands Award 2015 od komisie expertov Brand Council, prestížneho medzinárodného programu Superbrands. Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a neustále zlepšovanie svojho imidžu. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK.

2014 - Mobilná aplikácia Dôvera získala cenu IT PROJEKT roka

Mobilná aplikácia Dôvera získala prestížne ocenenie od odbornej poroty IT GALA 2014. Na štrnástom ročníku udeľovania cien produktom v oblasti informačných technológií získala cenu IT PROJEKT roka 2014

Odborná porota ocenila najmä to, že klient zdravotnej poisťovne Dôvera si ako prvý na Slovensku môže vyskúšať mobilné zdravotníctvo budúcnosti, tzv. mHealth.

Prihlásené projekty hodnotili z pohľadu prínosu pre cieľovú skupinu, z hľadiska originálnosti riešenia aj podľa referencií projektu.

2013 - Tri ceny ITAPA za službu Bezpečné lieky a mobilnú aplikáciu

Na odovzdávaní 12. ročníka Ceny ITAPA, súťaži o najlepšie projekty v oblasti informatizácie verejnej správy, sme získali až tri ocenenia. V kategórii Zlepšovanie procesov porota ocenila projekt Bezpečné lieky Hlavnou cenou ITAPA a mobilná aplikácia okrem Špeciálnej ceny eFocus za komunikáciu získala Striebornú cenu ITAPA v kategórii Nové služby. Viac sa dočítate v tomto článku.


Foto: všetky Ceny ITAPA 2013 pohromade

Odborná porota udelila zdravotnej poisťovni Dôvera prestížne ocenenie Superbrands Slovakia 2013. Dôvera sa tak zaradila medzi firmy s najvýznamnejšou značkou na domácom trhu. Viac si prečítate v tomto článku.

V októbri bodovala Dôvera ja v deviatom ročníku prestížnej súťaže Zlatá minca, ktorá každoročne udeľuje ocenenia bankám, poisťovniam a iným finančným subjektom pôsobiacim na Slovensku. V kategórii Zdravotné poistenie jej porota udelila druhé miesto.

2012 - Strieborná ITAPA a Facebook Studio Award

V roku 2012 sme mali tri dôvody na radosť. Okrem ocenenia Facebook Studio Award pre charitatívny projekt mojakrvnaskupina.sk našu prácu ocenila porota Zlatej Mince a Medzinárodného kongresu ITAPA.

Prvá strieborná radosť - Cena ITAPA 2012

ITAPA je najprestížnejšie slovenské podujatie v oblasti informatizácie a v kategórii Nové služby ocenilo našu Elektronickú pobočku striebornou Cenou ITAPA.


Foto: strieborná Cena ITAPA za Elektronickú pobočku

Porota zložená z odborníkov a nezávislých zahraničných expertov ocenila, že Elektronická pobočka Dôvery prináša svojim užívateľom vysokú pridanú hodnotu a zvyšuje kontrolu a transparentnosť v poskytovaní výkonov zdravotnej starostlivosti.

Svedkami predstavenia a ocenenia e-pobočky boli odborníci z Taiwanu, ktorá patrí k absolútnej špičke v elektronizácii služieb, bývalý poradca britského premiéra a tiež „otec“ českého eGovermentu Ivan Langer, ktorý presadil kľúčové zákony k elektronizácii verejnej správy a jeho projekt dátových schránok považujú za najväčšiu reformu štátnej správy od čias Márie Terézie.

Generálny riaditeľ Martin Kultan ocenenie Elektronickej pobočky vníma „ako veľmi dôležité povzbudenie v prinášaní ďalších inovácií v prospech poistencov.“

Strieborná od Facebooku

 

V rovnaký deň, v stredu 24. októbra 2012, pricestoval na Slovensko balíček z Kalifornie, v ktorom bola vzácna Facebook Award za www.mojakrvnaskupina.sk. Získala ju agentúra Zaraguza  Digital, s ktorou sme projekt realizovali. Dôvera sa tak ako klient zaradila medzi najpokrokovejšie firmy na svete vo využívaní sociálnych médií.

Do Facebook Studio Award agentúry zo 40 krajín sveta prihlásili celkovo tisíc prác. Porota pozostávajúca z kreatívnych a výkonných riaditeľov významných svetových agentúr a zástupca sociálnej siete Facebook ocenili desať facebookových kampaní, ktoré sa majú stať inšpiráciou pre svetových marketérov pri využívaní sociálnych sietí v komunikácii.

Tretiu striebornú získala Dôvera tento rok od poroty súťaže Zlatá minca za produkt zdravotné poistenie.