24. marec 2020
Elektronická pobočka pre platiteľa
S bezplatnou službou Elektronická pobočka získate elektronické zdravotníctvo budúcnosti už dnes. Umožní vám s nami komunikovať jednoducho, rýchlo a pohodlne. Ušetríte čas a peniaze na poštovnom, získate množstvo informácií a pohodlnejší prístup k vašej zdravotnej poisťovni. Plnenie vašich zákonných povinností nebolo nikdy komfortnejšie.
Elektronicky vybavíte
- Výkazy
Mesačné, ročné alebo dividendové výkazy môžete zasielať dávkou alebo online formularom - Hromadné oznámenie
Pracovný pomer, materskú dovolenku, práceneschopnosť či poberanie rodičovského príspevku u vašich zamestnancov viete zaslať elektronicky. - Úhrady poistného
On-line cez internetbanking prostredníctvom služieb VÚB Pay, Tatra Pay alebo formou CardPay. - Žiadosti
Môžete požiadať o ročné zúčtovanie, splátkový kalendár či vrátenie preplatku na poistnom. Potvrdenie o stave pohľadávok a záväzkov vybavíte do 1 hodiny (pri bezproblémovom spracovaní). V elektronickej pobočke môžete podať aj námietky voči výkazu nedoplatkov alebo upomienkam.
Elektronická pobočka vám umožní najmä:
- Vidieť svoj účet - prehľad úhrady poistného aj s informáciou, či máte dlh alebo preplatok.
- Uhradiť poistné on-line cez internetbanking prostredníctvom služieb VÚB Pay, Tatra Pay alebo formou CardPay, ktorá umožňuje realizovať úhradu platobnou kartou bez ohľadu na to, v ktorej banke bola vydaná. Podrobnosti nájdete tu.
- Zasielať elektronicky mesačné, ročné alebo dividendové výkazy priamo do preddefinovaného online formulára alebo dávkou.
- Zasielať elektronicky hromadné oznámenie (a prostredníctvom neho oznámiť pracovný pomer, materskú dovolenku, práceneschopnosť či poberanie rodičovského príspevku u vašich zamestnancov poistených v Dôvere) priamo do preddefinovaného online formulára alebo dávkou.
- Získať prehľad o vašich zamestnancoch poistených v Dôvere. Zároveň si môžete overiť, či má niektorý z nich nárok na zníženú sadzbu. Predídete tak chybám a častým následným stornám, ktoré sú spojené so spätnou opravou.
- Požiadať a získať potvrdenie o stave pohľadávok a záväzkov do 1 hodiny (pri bezproblémovom spracovaní).
- Požiadať o splátkový kalendár.
- Požiadať o vrátenie preplatku na poistnom .
- Možnosť podať námietku voči výkazu nedoplatkov alebo upomienkam a byť informovaný o jej riešení.
- Skontrolovať, prehliadať a tlačiť všetky odoslané dokumenty.
- Byť informovaný o prípadných chybách (napr. nedoručený mesačný výkaz alebo chybný mesačný výkaz či hromadné oznámenie) aj s návodom, ako tieto chyby opraviť.
- Vytvárať, upravovať a rušiť prístupy do svojej Elektronickej pobočky pre ďalšie osoby (na vlastnú zodpovednosť a na základe príslušného oprávnenia)
- Externé spracovanie agendy pokiaľ vám agendu spracováva iná (účtovná) spoločnosť.
- Nastaviť si notifikácie a správy, ktoré chcete dostávať z Elektronickej pobočky