"Najviac nás teší skutočnosť, že predvýber značiek je podrobený prieskumu verejnej mienky a teda samotná verejnosť zúži výber najlepších značiek. Posledným krokom hodnotenia, respektíve výberu superznačiek, je posúdenie porotou zloženou z odborníkov v oblasti biznisu, brandingu a marketingu. Znamená to, že našu značku si vážia tak odborníci ako aj laická verejnosť. Koniec koncov, úspech v kampani pri získavaní nových poistencov, to potvrdzuje," povedal na margo ocenenia riaditeľ úseku služieb poistencom Branislav Jendroľ.

Dôvera medzi 50 top značkami

cx_top_2019_blue[1].jpg Poradenská spoločnosť KPMG Nunwood koncom vlaňajška vyspovedala Slovenky a Slovákov, aby zistila ako vnímajú zážitky so 120 značkami v desiatich sektoroch. Výsledok ankety medzi 2000 respondentmi spracovala do dokumentu Originál CX.
Podľa výsledkov si sektor Finančné služby medziročne polepšil. Najvýraznejšie v riadení očakávaní, riešení problémov a integrite. Tento rok doň boli zaradené aj zdravotné poisťovne, spomedzi najlepšie dopadla Dôvera.

Skúsenosť s inovatívnou a ústretovou firmou potvrdzujú aj zákaznícke hodnotenia. V prieskume KPMG bodujú naše online služby, ktoré si klienti pochvaľujú. Oceňujú však aj milých a ústretových pracovníkov poisťovne, ochotných im pomôcť, čo prispieva k celkovej spokojnosti.