Predstavujeme vám pohodlnejšiu cestu k Zdravým zubom

V Dôvere máme radosť, že čoraz viac našich poistencov využíva digitálne služby - teda našu mobilnú aplikáciu a Elektronickú pobočku.
So začiatkom roku 2022 sme zaviedli ďalšiu zmenu v Elektronickej pobočke. Po novom si môžu naši poistenci o príspevok Zdravé zuby žiadať už len v jej krajšej a modernejšej sestre - Elektronickej pobočke Dôvera alebo v mobilnej aplikácii Dôvera.
Čo sa mení?
Pre poistenca dokopy nič. Naďalej sa budete prihlasovať do Elektronickej pobočky svojím pôvodným používateľským menom a heslom.
Keď však budete chcieť vyplniť žiadosť o príspevok v rámci výhody Zdravé zuby v takzvanej starej Elektronickej pobočke, systém vás automaticky odošle do vynovenej Elektronickej pobočky Dôvera.
Čo získate?
Pohodlnejší prístup k nášmu najpopulárnejšiemu benefitu, vďaka ktorému môže poisťovňa každému poistencovi vrátiť až 150 eur ročne. A tiež zážitok z modernejšieho a vizuálne príťažlivejšieho prostredia pobočky, do ktorej má každý poistenec bezplatný prístup 24 hodín denne.
„Ide o súčasť postupného preklápania používateľov zo starej Elektronickej pobočky pre poistencov do inovovanej elektronickej pobočky, ktorá má názov Dôvera," vysvetlila produktová manažérka Lucia Petrovičová.