Čo sa mení?

Pre poistenca dokopy nič. Naďalej sa budete prihlasovať do Elektronickej pobočky svojím pôvodným používateľským menom a heslom.

Keď však budete chcieť vyplniť žiadosť o príspevok v rámci výhody Zdravé zuby v takzvanej starej Elektronickej pobočke, systém vás automaticky odošle do vynovenej Elektronickej pobočky Moja Dôvera.

Čo získate?

Pohodlnejší prístup k nášmu najpopulárnejšiemu benefitu, vďaka ktorému môže poisťovňa každému poistencovi vrátiť až 150 eur ročne. A tiež zážitok z modernejšieho a vizuálne príťažlivejšieho prostredia pobočky, do ktorej má každý poistenec bezplatný prístup 24 hodín denne.

„Ide o súčasť postupného preklápania používateľov zo starej Elektronickej pobočky pre poistencov do inovovanej elektronickej pobočky, ktorá má názov Moja Dôvera," vysvetlila produktová manažérka Lucia Petrovičová.