Nemám Elektronickú pobočku a chcem ju využívať. Ako ju získam?

Aktualizované: 07. 07. 2015

Stačí sa registrovať na tejto stránke. Registrácia má niekoľko krokov:

Nemám Elektronickú pobočku a chcem ju využívať. Ako ju získam? Na úvodnej stránke si zvoľte, že si chcete vytvoriť prístup ako poistenec. Následne vyplňte všetky kontaktné údaje, rodné číslo a identifikačné číslo poistenca (nájdete ho na svojom preukaze poistenca).

Potrebné je odsúhlasiť Pravidlá elektronickej komunikácie vyplnením kontrolného dotazníka. Po správnom zodpovedaní kontrolných otázok vám zašleme na zadaný SMS kontakt overovací kód. Po jeho zadaní sa vám automaticky aktivuje Elektronická pobočka.

Prihlasovacie meno a heslo vám zašleme e-mailom. Tieto si následne môžete zmeniť v nastaveniach svojej Elektronickej pobočky.

Nepodarilo sa vám registrovať?

V prípade neúspešnej registrácie, nás môžete kontaktovať - na Zákazníckej linke 0850 850 850, osobne na pobočke alebo vyplnením žiadosti o kontaktovanie počas registrácie.

Ďalšie otázky z rovnakej kategórie

Nekomunikujem elektronicky. Akú máte poštovú adresu?

Rešpektujeme vaše rozhodnutie, hoci elektronická komunikácia je najjednoduchšie riešenie pre poistencov, platiteľov aj poskytovateľov.

Naša korešpondenčná adresa je:

DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
Cintorínska 5
949 01 Nitra


Čítať celú odpoveď