Nemocničná recepcia ako v hoteli
V nemocnici Svet zdravia v Spišskej Novej Vsi a v Trebišove predstavili nový koncept recepcie. Bude slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu, kde nájdu všetky potrebné informácie na jednom mieste. Ich zriadenie financovala naša poisťovňa.
Nové recepcie pripomínajú rozsahom svojich služieb skôr hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení poskytnúť informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Tiež pacientom pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií.
Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. V krátkom čase sa pacienti budú môcť na recepcii objednávať aj na konkrétne vyšetrenia a na vybrané zdravotné výkony.
„Hlavným cieľom tohto projektu bolo zlepšiť prístup k pacientom zo strany nemocnice. Vďaka novej recepcii naši pacienti už nebudú musieť v nemocnici blúdiť, pátrať po informáciách a chodiť od dverí k dverám,“ zdôraznil MUDr. Anton Hanušín, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Spišská Nová Ves.
Nová recepcia bude poskytovať aj informácie o službách a benefitoch zdravotnej poisťovne Dôvera. Ako prví si jej fungovanie vyskúšali riaditeľ nemocnice Anton Hanušín a generálny riaditeľ Dôvery Martin Kultan.
„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan, generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.
Čo ponúkajú nové recepcie:
- Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
- Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
- Možnosť platby za výkony a za nadštandardné služby;
- Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
- Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
- Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
- Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
- Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
- Straty a nálezy;
- Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
- V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.