Spisska_recepcia_.jpg
Nové recepcie pripomínajú rozsahom svojich služieb skôr hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení poskytnúť informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Tiež pacientom pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií.

Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. V krátkom čase sa pacienti budú môcť na recepcii objednávať aj na konkrétne vyšetrenia a na vybrané zdravotné výkony.

„Hlavným cieľom tohto projektu bolo zlepšiť prístup k pacientom zo strany nemocnice. Vďaka novej recepcii naši pacienti už nebudú musieť v nemocnici blúdiť, pátrať po informáciách a chodiť od dverí k dverám,“ zdôraznil MUDr. Anton Hanušín, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Spišská Nová Ves.

Spisska_recepcia_detske_1.jpg
Nová recepcia bude poskytovať aj informácie o službách a benefitoch zdravotnej poisťovne Dôvera. Ako prví si jej fungovanie vyskúšali riaditeľ nemocnice Anton Hanušín a generálny riaditeľ Dôvery Martin Kultan.

„Aj keď zdravotná starostlivosť v našich nemocniciach je na vysokej úrovni, dobrý dojem často kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Renovácia nemocničných priestorov je jedným z našich dlhodobých projektov. Verím, že nové recepcie prinesú do nemocnice nový štandard a pacienti ich ocenia,“ vysvetlil Martin Kultan, generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.

Čo ponúkajú nové recepcie:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
  • Možnosť platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť); 
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.