Nová recepcia v galantskej nemocnici
Orientácia v nemocnici nie je vždy jednoduchá. Prekvapí nás množstvo chodieb a dverí, aj rozľahlosť niektorých budov. Sieť nemocníc Svet zdravia sa zamerala na renováciu vstupných recepcií, ktoré majú za cieľ uľahčiť pacientom návštevu v nemocnici.
Vďaka finančnej pomoci našej poisťovne vznikli v minulom roku tri nové recepcie v Spišskej Novej Vsi, v Žiari nad Hronom a v Trebišove. Najnovšou je zrenovovaná recepcia v nemocnici v Galante. Do konca roka pribudnú ďalšie tri recepcie v nemocniciach na východnom Slovensku.
Prvý dojem si robíme pri vstupe
Recepcia bude slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu, kde nájdu všetky potrebné informácie na jednom mieste. Svojím moderným dizajnom a rozsahom služieb pripomínajú skôr hotelovú recepciu. Jej zamestnanci vám ochotne pomôžu pri orientácii v priestoroch nemocnice, poskytnú informácie o jednotlivých oddeleniach a ambulanciách aj o nadštandardných službách.
„Prvý dojem je dôležitý a často ho v nemocniciach kazí neútulné prostredie a zastarané vybavenie. Chceme to zmeniť, a tak dlhodobo investujeme do renovácie nemocničných priestorov. Verím, že nové recepcie pacientom uľahčia návštevu a orientáciu v nemocnici,“ vysvetlil Martin Kultan, generálny riaditeľ Dôvery.
Na nových recepciách bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. V krátkom čase sa pacienti budú môcť na recepcii objednávať aj na konkrétne vyšetrenia a na vybrané zdravotné výkony.
Všetko na jednom mieste
Naši poistenci to budú mať z recepcie na pobočku Dôvery len na skok. Od septembra sme presťahovali našu pobočka do nových priestorov priamo vo vestibule nemocnice, aby bola bližšie k našim poistencom.
Fungovanie novej recepcie aj pobočky našej poisťovne si ako prví vyskúšali riaditeľ galantskej nemocnice Marián Haviernik a generálny riaditeľ Dôvery Martin Kultan.
Čo ponúkajú nové recepcie:
- informácie o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
- informácie o nadštandardných službách, cenách, o liečebnom režime, strave a o diétach;
- možnosť platby za výkony a za nadštandardné služby;
- evidenciu sťažností a podnetov;
- manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov;
- riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
- informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
- straty a nálezy;
- v budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.