Zorientovať sa v nemocnici nie je pre väčšinu pacientov jednoduché. Cieľom nových recepcií je  poskytnúť návštevníkom všetky potrebné informácie a pomôcť im v orientácii, aby pre nich nemocnica nebola veľkým bludiskom.

Osvedčili sa

So sieťou nemocníc Svet zdravia sme od minulého septembra otvorili už tri recepcie (v Galante, v Spišskej Novej Vsi a v Trebišove). Prvé mesiace ukázali, že pacienti túto službu veľmi privítali a že tento typ recepcie by mal byť prirodzenou súčasťou každej nemocnice. 

Ďalšie dve recepcie v nemocniciach v  Humennom a vo Vranove nad Topľou uviedli do prevádzky práve v týchto dňoch a do konca roka bude mať vďaka Dôvere novú recepciu aj nemocnica v Rožňave.

2016-09-27-SZ-HE-Nova recepcia (3 of 7).jpg
Recepcia v nemocnici Svet zdravia v Humennom.

„Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Marián Béreš, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Humenné.

Nová recepcia v Humennom sa nachádza vo vestibule nedávno zrekonštruovaného internistického pavilónu (pôvodný pavilón LDCH), v ktorom je najvyšší počet nemocničných lôžok a rovnako aj pacientov. Recepciu v nemocnici vo Vranove nad Topľou nájdu pacienti priamo pri hlavnom vchode do poliklinickej časti nemocnice na prvom poschodí. Na nových recepciách sa dozviete aj informácie o službách našej poisťovne.

Čo ponúkajú nové recepcie:

  • informácie o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • informácie o nadštandardných službách, cenách, o liečebnom režime, strave a o diétach;
  • možnosť platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • evidenciu sťažností a podnetov;
  • manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov;
  • riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • straty a nálezy;
  • v budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.