Nová recepcia prinesie pacientom informačný servis ako v hoteli

Všetky potrebné informácie budú v nemocnici na jednom mieste

Publikované: 26. 08. 2017

Nemocnica Svet zdravia Rožňava predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení v pracovných dňoch (od 7.00 do 15.30 hod.) poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe. Takisto pomôžu pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. Projekt novej recepcie si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote takmer 15 tisíc eur.

Nová recepcia prinesie pacientom informačný servis ako v hoteli
Do nemocnice často prichádzajú pacienti s obavami o svoje zdravie a život. Zriadenie recepcie vnímame ako ďalší ústretový krok k pacientovi, ktorému poskytneme asistenciu, nasmerujeme ho v neznámom prostredí a dáme mu pocit, že sa o neho niekto postará od vstupu do nemocničných dverí,“ zdôraznil Dušan Suchý, riaditeľ nemocnice Svet zdravia Rožňava.

Nová recepcia prinesie pacientom informačný servis ako v hoteli
Nová recepcia sa nachádza pri hlavnom vchode do nemocnice na prízemí. V rámci svojich služieb bude poskytovať aj informácie o službách zdravotnej poisťovne Dôvera, ktorá celý projekt finančne podporila.

Recepcia ako v hoteli, vítajúca pacienta už po príchode do nemocnice, je pre mnohých nadštandard, do ktorého sme sa rozhodli investovať. Mať všetky informácie a údaje na jednom mieste, poskytované profesionálnymi pracovníkmi, určite prospieva k lepšej orientácií, ako aj pohodliu každého návštevníka nemocnice, bez ohľadu na to či ide o pacienta alebo jeho blízku osobu,“ zdôvodnil dar pre nemocnicu generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera Martin Kultan.

 

Rozsah služieb poskytovaných novou recepciou:

  • Poskytnutie všeobecných informácií o nemocnici, oddeleniach a o ambulanciách;
  • Poskytovanie informácií o nadštandardných službách, cenách, liečebnom režime, strave a o diétach;
  • Platby za výkony a za nadštandardné služby;
  • Prvotná evidencia sťažností a podnetov;
  • Manažovanie prednostného riešenia akútnych stavov (neodkladná starostlivosť);
  • Riešenie núdzových a krízových situácií v nemocnici (úraz, požiar, krádež, havária);
  • Informácie o dopravnej zdravotnej službe Svet zdravia;
  • Prezentácia a ponuka zdravotného poistenia v zdravotnej poisťovni Dôvera;
  • Straty a nálezy;
  • Bonifikácia parkovacích lístkov; 
  • Flexibilná pomoc pri riešení ostatných podnetov pacientov a návštevníkov;
  • V budúcnosti aj objednanie/preobjednanie pacienta na vyšetrenie/ošetrenie.