Preplatíme vám až 150 € ročne za zubára

Výhoda Zdravé zuby patrí medzi najobľúbenejšie výhody našich poistencov. Vďaka nej  každý rok vrátime až 5 x 30 € za zubné ošetrenie alebo dentálnu hygienu deťom aj dospelým.

Ako získať príspevok

Zdravé zuby 2023

Na čo si môžete uplatniť príspevok

Na čo si môžete uplatniť príspevok

  • na bežné stomatologické výkony, na ktoré si pacienti doplácajú
  • ošetrenie zubného kazu
  • plastické výplne
  • výplne koreňových kanálikov
  • na dentálnu hygienu
  • na pečatenie trvalých zubov u detí do 14 rokov
  • na zhotovenie zubných mostíkov a koruniek u dospelých
Prečítať kritériá benefitu external link icon
Ako postupovať pri životných zmenách?

Podmienky získania príspevku

Na získanie príspevku na bežné stomatologické výkony (ošetrenie zubného kazu, plastické výplne, výplne koreňových kanálikov)

  1. Preventívna prehliadka u zubného lekára z roku 2022.

  2. Preventívna prehliadka u všeobecného lekára raz za dva roky, u detí podľa dovŕšeného veku. Prehliadku stačí absolvovať najneskôr do 90 kalendárnych dní od podania žiadosti o príspevok.

  3. Príspevok sa vzťahuje na ošetrenie u zubného lekára, ktorý .

  4. Na príspevok majú nárok len poistenci, ktorí nemajú dlh na zdravotnom poistení a nemajú vo svojej minulosti obdobia, počas ktorých za nich neboli odvádzané platby na zdravotné poistenie.
  1. Preventívna prehliadka u zubného lekára   (z roku 2022)

  2. Preventívna prehliadka u všeobecného lekára raz za dva roky, u detí podľa dovŕšeného veku. Prehliadku stačí absolvovať najneskôr do 90 kalendárnych dní od podania žiadosti o príspevok.

  3. Príspevok sa vzťahuje na ošetrenie u zubného lekára, .

  4. Na príspevok majú nárok len poistenci, ktorí nemajú dlh na zdravotnom poistení a nemajú vo svojej minulosti obdobia, počas ktorých za nich neboli odvádzané platby na zdravotné poistenie.

Pri žiadostiach o príspevok na dentálnu hygienu, korunky a mostíky u dospelých a pečatenie trvalých zubov u detí do 14 rokov stačí preventívnu prehliadku u stomatológa absolvovať v priebehu roku 2023, najneskôr však v deň výkonu.

Poistenci môžu uhradiť dlh alebo si doriešiť platiteľa poistného priamo pri podávaní žiadosti o príspevok.

Dátum všeobecnej preventívnej prehliadky u všeobecného lekára pre dospelých alebo u pediatra musí spadať do tejto 90-dňovej lehoty. Všeobecný lekár alebo pediater musí súčasne v tejto lehote preventívnu prehliadku vykázať zdravotnej poisťovni.

Ako získať príspevok?

1

Navštívte svojho zubára. Zaplaťte za ošetrenie a nezabudnite si odložiť doklad.

2

Žiadosť podajte v mobilnej aplikácii Dôvera alebo vo svojej elektronickej pobočke Dôvera do 5 kalendárnych dní od vystavenia dokladu za ošetrenie.

2

Žiadosť môžete podať v mobilnej aplikácii Dôvera alebo vo svojej elektronickej pobočke Dôvera do 5 kalendárnych dní od vystavenia dokladu za ošetrenie.

3

Po vystavení dokladu ho nahrajte k žiadosti do 30 kalendárnych dní .

3

Po vystavení dokladu ho nahrajte k žiadosti do 30 kalendárnych dní .

4

Ak je žiadosť v poriadku, najneskôr do 90 kalendárnych dní vám peniaze pošleme na bankový účet.

Dentálny balíček pre najmenších

Dentálny balíček pre najmenších

Získajte balíček plný praktických pomôcok na starostlivosť o zúbky pre vaše deti v hodnote 30 €.

  • O balíček môžete požiadať, ak vaše dieťa dovŕši 4 roky od 1. októbra 2022 do 30. septembra 2023.
  • Žiadosť podajte v mobilnej aplikácii alebo v elektronickej pobočke Dôvera od 1. júla do 30. septembra 2023.
  • Žiadosť môžete podať v mobilnej aplikácii alebo v elektronickej pobočke Dôvera od 1. júna do 30. septembra 2022.
  • Balíček si môžete vyzdvihnúť v niektorej z našich 75 pobočiek . Hneď, ako vám ho pripravíme, dáme vám vedieť.
Aby ste mohli požiadať o dentálny balíček, vaše dieťa musí spĺňať rovnaké podmienky ako pri zubnom benefite.
icon zrdrave zuby deti
Preveríme, či je váš lekár naším zmluvným partnerom

Má váš lekár zmluvu s Dôverou?

Preveríme, či je váš lekár naším zmluvným partnerom

Časté otázky

V takom prípade si priamo u svojho zubára overte, či nám vykazuje výkony on alebo to zaňho robí iný lekár v zdravotníckom zariadení, kde pracuje. Takáto situácia nastáva napríklad vtedy, keď je v jednom zariadení viacero zubných ambulancií a výkony za všetkých stomatológov do poisťovne vykazuje len jeden z nich (majiteľ, konateľ celého zariadenia). Toho pečiatka musí byť aj na žiadosti o zubný benefit.

Môže vám pomôcť vaša zdravotná karta v elektronickej pobočke – pozrite si, ktorému zubárovi sme zaplatili za vašu preventívnu prehliadku.

Ak váš zubár a ani zariadenie, kde pracuje, nemá s nami zmluvu, nárok na zubný benefit nemáte.

Dôležité sú údaje na doklade o zaplatení. Ak dentálna hygienička pracuje pod poskytovateľom, s ktorým má Dôvera zmluvu a na doklade o zaplatení sú údaje tohto zazmluvneného poskytovateľa, máte nárok na príspevok. Ak hygienička pracuje samostatne a na doklade sú uvedené jej údaje, príspevok nemôžeme poskytnúť.

V jeden deň môžete podať najviac dve žiadosti - jednu za dentálnu hygienu a jednu za ošetrenie zubov. Je to preto, že žiadosť o preplatenie sa automaticky páruje s reálne vykázanou zdravotnou starostlivosťou a v jeden deň je možné absolvovať maximálne jedno ošetrenie u zubára a jednu dentálnu hygienu. Zároveň však platí, že ďalšiu žiadosť môžete podať až po doložení dokladu o zaplatení k predchádzajúcej žiadosti. Ak stihnete doložiť doklady o zaplatení k prvej žiadosti, môžete následne podať v ten istý deň druhú žiadosť na iný typ výkonu ako je ten, na ktorý ste podali prvú žiadosť.

Prejsť do poradne
Váš názor
Nakoľko vám pomohla táto stránka?
Hodnotenie
Na aký problém ste narazili?
Čo sa vám páčilo?
Pozor! Pravdepodobne ste zadali osobné údaje.
Ďakujeme!
Ďakujeme!

Čo o nás hovoria naši poistenci?

V Dôvere som poistený od narodenia, s manželkou sme tu poistili aj naše deti. Benefity nevnímam ako samozrejmosť a preto som rád, že mi ich poisťovňa ponúka. Keď som ich vyskúšal, bol som spokojný.

Tomáš G.

V Dôvere som už 25 rokov a neplánujem meniť. Vždy som vybavil, čo som potreboval.

Martin Z.

Dôvere patrí vďaka od celej našej rodiny. Prešli sme si aj ťažším obdobím, no poisťovňa nás podržala a preplatila viaceré úkony.

Jaroslav A.

Som v Dôvere už niekoľko rokov a nemenila by som.

Lenka M.

Som maximálne spokojná. Benefity sú zrozumiteľné a preplatky prišli načas. Všetko, čo potrebujem, so mnou poisťovňa komunikuje.

Patrícia V.

Poisťovňu by som nemenila, v Dôvere som rada. Vždy sú ochotní, ak potrebujem poradiť.

Anna K.

Chcem sa prepoistiť