Rodinný asistent

Poistenci Dôvery môžu využiť zľavu na službu Rodinný asistent, ktorú prináša Slovak Telekom. Vďaka špeciálnemu zariadeniu si jeho používateľ dokáže v prípade zdravotného problému, napríklad pri pocite nevoľnosti, privolať pomoc.

Aktualizované: 07. 07. 2017

Služba pozostáva zo špeciálneho mobilu alebo hodiniek s vlastnou SIM - kartou. Zariadenie sa po stlačení SOS tlačítka prepojí s nonstop dohľadovým centrom, ktorého zdravotný personál zabezpečí pomoc , a ak je to potrebné, kontaktuje linku 155.

Aká je zľava na službu Rodinný asistent pre poistencov Dôvery?

Poistenci Dôvery si môžu službu Rodinný asistent aktivovať so zľavou 50 percent z mesačného paušálu , k tomu majú zľavu 50 eur na mobil, alebo hodinky.

Mobil GT 300

SOS volanie
detekcia pádu
senzor nehybnosti
volanie 100 minút zo zariadenia 4 osobám na rýchlej voľbe neobmedzené prijímanie hovorov
nosenie na krku / vo vrecku, veľké tlačidlá pre vytáčanie

AKCIA: mobil GT 300 7,45 €/mesačne + 9 € jednorazový poplatok



Mám záujem  
Hodinky NAVIGIL S1

SOS volanie (stlačením korunky)
senzor nehybnosti
volanie 100 minút zo zariadenia
neobmedzené prijímanie hovorov
neustále na ruke
vhodné aj pri nosení kardiostimulátoru
vodeodolnosť
bluetooth 4.0

AKCIA: hodinky NAVIGIL S1 7,45 €/mesačne + 49 € jednorazový poplatok



Mám záujem

Upozornenie: Cena akciového balíka (zariadenie + služba) je s DPH a platí pri 24-mesačnej viazanosti.

Pre koho je určený?

  • pre seniorov , ktorí uprednostňujú pokoj vlastného domova a samostatnosť 
  • pre seniorov žijúcich so svojimi blízkymi, ktorí ale nie sú nonstop v ich blízkosti 
  • pre chronicky chorých bez rozdielu veku
  • pre ľudí po úraze v dlhodobej rekonvalescencii
  • pre podnikateľov či pracovníkov v odboroch s rizikom úrazu, zranenia či iného ohrozenia 
  • pre ľudí s obavou o svoju osobnú bezpečnosť

Viac informácii o fungovaní služby nájdete tu alebo si pozrite inštruktážne video po kliknutí sem .

Aké sú funkcie služby Rodinný asistent?

  • SOS tlačidlo - zabezpečí privolanie pomoci v prípade núdze či nebezpečenstva.
  • Detekcia pádu - včas upozorní na skutočnosť, že používateľ spadol.
  • Senzor nehybnosti - včas upozorní, ak sa používateľ niekoľko minút nepohol.
  • Bezpečné geozóny - upozornia na vstup či opustenie vymedzeného územia, napríklad domova či záhrady
  • Lokalizácia - určenie polohy zariadenia nielen prostredníctvom GPS, ale aj mimo dosahu GPS vďaka lokalizácii pomocou mobilnej siete
  • Kontrola dostupnosti zariadeni a - aktívne monitorovanie fungovania zariadenia, kontrola jeho činnosti (má signál, je zapnuté).
  • Okamžité notifikácie - informovanie príbuzných o riešení vzniknutej situácie pomocou SMS, e-mailu či push nofitikácie mobilnej aplikácie
  • Nastavovanie služby na diaľku -  pomocou webovej alebo mobilnej aplikácie

Prevádzkovateľom služby Rodinný asistent je Slovak Telekom.

Viac informácii o funkciách zariadenia nájdete tu.