shutterstock_680157451.jpg

Každý rok zisťujeme spokojnosť našich poistencov s takzvanými hotelovými službami, prístupom zdravotníckeho personálu a jeho komunikáciou s pacientmi počas hospitalizácie. Dotazníky pozostávajúce z dvanástich otázok (pri rodičoch hospitalizovaných detí ide o šesť otázok) posielame všetkým poistencom, ktorí boli v predchádzajúcom roku hospitalizovaní kdekoľvek na Slovensku.

Štandardne boli najvyššie známky udeľované personálu za jeho starostlivosť, nasleduje spokojnosť s informovanosťou pacientov. Najprísnejšieho hodnotenie opäť dostala spokojnosť s takzvanými hotelovými službami, teda s jedlom, s ubytovaním a upratovaním.

„Žiadny z oslovených pacientov nehodnotil odbornosť lekárov alebo použité liečebné metódy. Avšak kvalitu ubytovania, prístup personálu a svoj subjektívny pocit zlepšenia zdravia po prepustení vie dobre posúdiť každý pacient. Subjektívna spokojnosť pacientov sa zisťuje všade na svete a je jedných z dôležitých ukazovateľov, ktorý berieme do úvahy aj pri rokovaniach s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti o platobných podmienkach,“ povedal generálny riaditeľ Dôvery Martin Kultan.

Pacienti hodnotili nemocnice ako v škole, teda známkami od 1 po 5.

Kompletné poradie nemocníc nájdete na tejto stránke.