Dôvera patrí medzi superznačky

Odborná porota udelila zdravotnej poisťovni Dôvera prestížne ocenenie Superbrands Slovakia 2013. Dôvera sa tak zaradila medzi firmy s najvýznamnejšou značkou na domácom trhu.

Publikované: 12. 03. 2013

Firmy hrdiace sa ocenením Superbrands Slovakia patria medzi značky s najlepším imidžom, vyznačujú sa silou, lojalitou a rešpektovaním základných hodnôt. Ocenenie Superbrands udeľuje pätnásťčlenná porota  Brand Council, v ktorej majú zastúpenie nezávislí odborníci z biznisu, komunikácie, marketingu a médií.

Nominované značky posudzuje na základe prieskumov medzi slovenskými spotrebiteľmi, pričom hlavnými kritériami sú známosť a budovanie značky, jej akceptácia, inovácia a prestíž.

„Je veľmi príjemné dostať ocenenie za prácu, ktorú odvádzame v prospech našich klientov. Zdravotníctvo je špecifický, veľmi regulovaný sektor a uspieť v ňom v očiach renomovanej poroty si vyžaduje veľa námahy, ktorú odviedli všetci zamestnanci poisťovne, za čo im patrí moja vďaka. Som hrdý na toto ocenenie, bude pre nás inšpiráciou do budúcnosti,“ povedal Martin Kultan, generálny riaditeľ zdravotnej poisťovne Dôvera.  

Medzinárodný program Superbrands bol založený vo Veľkej Británii v roku 1995. Dnes je svetovo najvýznamnejším systémom hodnotenia a oceňovania značiek a funguje už v 88 krajinách sveta, vrátane Slovenska.

Prvé ocenenia Superbrands Slovakia boli udelené v roku 2006 a získalo ich 36 slovenských značiek z 1200 kandidátov. Aj tento rok urobila agentúra GFK Slovensko prieskum medzi spotrebiteľmi na celoštátnej reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov a hodnotenie značiek spravila aj odborná porota, aby vo finále našli Superbrands v jednotlivých kategóriách.