Pre použitie hlasového vyhľadávania musíte povoliť mikrofón vo vašom prehliadači
Web audio nie je podporované
Pre použitie hlasového vyhľadávania použite iný prehliadač
Zúčtovanie
Ako zaslať dávku, ako podať reklamáciu, kedy očakávať platbu za poskytnutú zdravotnú starostlivosť. Poradíme vám, ako v takýchto situáciách postupovať.
Kód je 24.
Je na vás, či pridáte aj faktúru. Výnimkou sú lekárne, ktoré faktúru prikladajú spolu s lekárskymi predpismi a poukazmi. Viac informácií.
Dávky - finančné zúčtovanie zdravotnej starostlivosti zasiela poskytovateľ zdravotnej poisťovni elektronicky, prostredníctvom Elektronickej pobočky, do 10 dní od konca aktuálneho mesiaca. Dátové rozhranie elektronicky zasielaných dávok určuje Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, metodickým usmernením v aktuálnom znení 5/2015. Spôsob zabezpečenia je určený štandardmi zdravotníckej informatiky. Dávky už nie je možné, na základe aktuálne platnej legislatívy, zasielať v listinnej podobe.Viac informácií.
Zdravotnú starostlivosť vám uhradíme do 30 dní odo dňa doručenia zúčtovacích dokladov a faktúry. V prípade, že vám vznikla povinnosť potvrdiť Dobropis/Ťarchopis/Faktúru vystavenú v mene poskytovateľa, faktúra je splatná 10 dní odo dňa doručenia týchto dokladov. Viac informácií.
V prípade, ak vám neboli uznané všetky výkony, ktoré ste nám vykázali, a vy s tým nesúhlasíte, je potrebné podať do
30 kalendárnych dní odo dňa doručenia protokolu sporných dokladov reklamáciu.
Urobiť tak môžete písomne alebo prostredníctvom Elektronickej pobočky.
Reklamácia voči neuznaným výkonom je upravená vo všeobecných zmluvných podmienkach v bode 5.12. V súlade s nimi nie je možné podať reklamáciu telefonicky.