06. február 2023
Elektronická pobočka
S bezplatnou službou elektronická pobočka získate elektronické zdravotníctvo budúcnosti už dnes. Umožní vám s nami komunikovať jednoducho, rýchlo a pohodlne. Ušetríte čas a peniaze na poštovnom, získate množstvo informácií a pohodlnejší prístup k vašej zdravotnej poisťovni.
Buď si Elektronickú pobočku aktivujte na tejto stránke alebo pokračujte v čítaní a zistite o nej viac.
Elektronická pobočka vám umožní najmä:
- Overiť zúčtovaciu dávku ešte pred odoslaním, či neobsahuje formálne chyby.
- Jednoducho elektronicky zasielať zúčtovacie dávky a faktúry. Nemusíte už zasielať žiadne ďalšie papiere ani doklady poštou (výnimkou sú lekárne, ktoré musia posielať v papierovej podobe recepty a poukazy).
- Dostať výsledok zúčtovania elektronicky.
- Dobropisy, ťarchopisy či vystavené faktúry potvrdzovať bez potreby zasielania dokladov poštou.
- Vidieť protokol sporných dokladov aj spätné chybové dávky.
- V reálnom čase si skontrolovať aj vytlačiť všetky svoje faktúry, dávky a výsledky ich zúčtovania.
- Mať k dispozícii službu Bezpečné lieky a v rámci nej celkovú prekripciu pacienta aj s upozornením na liekové interakcie.
- So súhlasom pacienta vidieť jeho elektronickú zdravotnú kartu.
- Požiadať nás o centrálny nákup liekov či iných produktov a poslať nám elektronicky návrh na úhradu lieku.
- Jednoducho overiť pacienta - neplatiča.
- Prehľadne pozerať zoznam kapitovaných poistencov.
- Využívať hospiCOM na nahlasovanie hospitalizácií, zároveň máte prehľad o vami nahlásených hospitalizáciách aj o osobitne hradených výkonoch a o ich stave (či sú už schválené).
- Overiť si kódy lekárov aj ambulancií a vidieť prehľad tých svojich tak, ako ich evidujeme.
- Možnosť elektronicky nahlásiť zmenu ordinačných hodín, kontakty aj mimoriadne udalosti (napr. dovolenku).
- Vytvárať, upravovať a rušiť prístupy do svojej Elektronickej pobočky pre ďalšie osoby (na vlastnú zodpovednosť)
- Nastavovať si notifikácie a správy, ktoré chcete dostávať z Elektronickej pobočky
V prípade problémov s prihlásením do EP alebo do BLO/eReceptu, je potrebné kontaktovať kontaktné centrum na linke pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.