Pre použitie hlasového vyhľadávania musíte povoliť mikrofón vo vašom prehliadači
Pre použitie hlasového vyhľadávania použite iný prehliadač
Ak zamestnávate poistencov Dôvery, v tejto časti nájdete všetky informácie o oznamovacích a odvodových povinnostiach.
Áno, máme. Prví používatelia služby sú spokojní, máme aj ich konkrétnu spätnú väzbu. Niekoľko z nich pre vás vyberáme:
GEO SLOVAKIA:
Službu prepojenia elektronickej podateľne zdravotnej poisťovne Dôvera so mzdovým softvérom spoločnosti MRP- Company spol. s r.o. využívame asi druhý mesiac a budeme ju využívať aj naďalej.
Nastavenie tejto funkcie v mzdovom softvéri bolo jednoduché a priame prepojenie softvéru s podateľňou prinieslo značnú úsporu času a užívateľský komfort.
Pri zasielaní mesačných výkazov, prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov nie je potrebné prihlasovanie sa do pobočky a zadávanie údajov z GRID kartičky a generovanie súborov, a zároveň poskytuje okamžitú spätnú väzbu o správnosti a spracovaní dokumentu.
Commander Systems:
Službu považujeme za veľmi dobrú, ktorá veľmi šetrí čas, netreba sa prihlasovať nijakými kódmi. Mohli by ju zaviesť aj ostatné poisťovne. Taktiež oceňujeme okamžitú spätnú väzbu o správnosti zaslaného výkazu.
TARGET GROUP, Agrostroj, ORIMM SK:
Je to ohromné zjednodušenie a zrýchlenie práce s bonusom navyše v podobe minimalizovania chybovosti. Jediným klikom získam info o stave účtu či aktuálnej situácii počtu zamestnancov.
Pri zasielaní výkazov (hromadný a mesačný) odpadá nutnosť prihlasovania sa, sťahovania a ukladania výkazov a zároveň mám istotu overenia výkazov oproti aktuálnej databáze. Ak je problém, dostanem zase spätnú väzbu v podobe chybového protokolu. Takže pre mňa 1*
Cargo Slovakia:
Aplikácia nám uľahčila prácu v tom, že priamo v systéme si vieme otestovať, či uvedený zamestnanec je poistencom ZP Dôvera, vieme si preveriť všetkých zamestnancov cez zoznam poistencov, vieme si rýchlo preveriť, či daný zamestnanec má úľavy na odvodovú odpočítateľnú položku.
Je možnosť aktualizovať údaje za zamestnanca, ako napríklad výplatný termín, bankové spojenie a stav účtu.
Najviac však používame Hlásenie do zdravotnej poisťovne - Dávka 601 a Mesačný výkaz do ZP, ktoré si vieme zaslať na rýchle otestovanie a po odstránení prípadných chýb aj rýchle odoslanie.
Tým, že je to zapracované priamo v informačnom systéme, ktorý používame, ušetrí nám to čas a zjednodušuje prácu. Doteraz sme s takouto elektronickou komunikáciou nemali žiadne problémy a celé riešenie hodnotíme veľmi pozitívne.
GASTRO-Galaxi
Chceme vyjadriť spokojnosť s vašou elektronickou pobočkou,
elektronickými službami, ktorá nám umožňuje priamo z účtovníckej agendy
odosielať výkazy do Vašej poisťovne.
Ronex World
Používam priamu komunikáciu s Dôverou, som spokojná.
3b
V momentálnej fáze som so službou veľmi spokojná, určite by to bol prínos aj u ostatných zdravotných poisťovní či sociálnej poisťovne. Nezdržiavam sa prihlasovaním, natiahne to všetko priamo zo softvéru, nemusím hľadať v PC kam uložilo export.
Tu nájdu softvérové firmy, majitelia a manažment, ale i účtovníci a mzdári odpovede na najčastejšie otázky k našej novej službe.
Už od roku 2007 zabezpečujeme zamestnávateľom jednoduchú, komfortnú a bezplatnú platformu na elektronickú komunikáciu - Elektronickú pobočku a chceme byť k nim ešte bližšie a robiť dobré veci ešte lepšie. Pracujeme na tom, aby práca mzdárov a účtovníkov bola čo najefektívnejšia a komfortná. Chceme im uľahčiť prácu a odstrániť zbytočnú komunikáciu tým, že informácie a odpovede na ich otázky dáme včas a najmä zrozumiteľne. Vďaka tomu vzniká menej nedorozumení a menej konfliktnej komunikácie.
V súčasnej dobe je na trhu niekoľko desiatok SWF, ktoré ponúkajú SW pre personalistov/mzdárov a je len na nich, koho si vyberú. SW sú podobné nakoľko vychádzajú z veľkej miery z legislatívy, rozhoduje pridaná hodnota pre klienta a tá sa implementáciou služby zvýši.
Z našich prieskumov, ktoré sme realizovali u platiteľov Elektronickej pobočky, je zrejmé, že deväť z desiatich zamestnávateľov má záujem o funkcionality Elektronickej pobočky (napr. kontrola a odoslanie MV, HO) priamo vo svojom mzdovom softvéri.
Okrem hodnoty pre klienta sa zvýši aj konkurenčná výhoda oproti nezapojeným dodávateľom SW.
Jednou z úloh zamestnávateľa je zvyšovanie efektivity a komfortu svojich zamestnancov pri nezmenených nákladoch. Zamestnávateľ to môže dosiahnuť využívaním novej služby, keďže táto prináša úsporu času a menej chýb. Tiež eliminuje konfliktnú komunikáciu so ZP.
Služba im tiež umožní vyhnúť sa problémom s neserióznymi partnermi - dlžníkmi. A to tak, že platiteľ bude môcť jednoducho automatizovaným spôsobom priamo zo svojho informačného systému identifikovať rizikové podnikateľské subjekty s dlhmi na zdravotnom poistení. Na základe týchto informácii platitelia predídu potenciálnym stratám z nedobytných alebo klasifikovaných pohľadávok z obchodného styku.
Presné, správne a najmä včas dodané poklady od mzdových účtovníkov znamenajú pre účtovníkov spoločnosti prevádzkovú úsporu, zníženie chýb a následných dodatočných opráv, menej komunikácie so ZP pri zisťovaní chýb a rozdielov.
Nápoveda by mala byť súčasťou vášho softvéru.
Overiť poistenca je možné aj cez náš web, ale len k aktuálnemu dátumu. Služba Dôvera online vám umožní overenie aj k inému dátumu, ako je aktuálny dátum.
Ide o poistencov a platiteľov poistného, ktorí nezaplatili preddavok na poistné za tri mesiace v príslušnom kalendárnom roku, nedoplatok alebo úhradu za zdravotnú starostlivosť vo výške viac ako 10 eur.
Zoznam našich dlžníkov vychádza z platnej legislatívy (zákon 580/2004 o zdravotnom poistení, § 25 ods. 1. písm. e) bod 2).
Nie je to chyba, táto situácia môže vzniknúť z viacerých dôvodov: napr. dlh zamestnanca môže pochádzať z jeho ročného zúčtovania alebo ako individuálneho platiteľa poistného.
Prosím, prekontrolujte údaje ešte raz. Ak ani po opakovanej kontrole údaje nesúhlasia, kontaktujte nás prostredníctvom našej kontaktnej linky 0850 850 850 v čase 8:00 – 16:00 hod.
Či je služba poskytovaná zadarmo alebo nie, je súčasťou obchodného vzťahu s vaším dodávateľom softvéru. Dôvera službu vyvinula, prevádzkuje a poskytuje bezplatne vašej SWF.
Kontaktujte s touto požiadavkou svojho dodávateľa softvéru. Ak bude mať záujem službu zapracovať, poskytneme mu potrebnú súčinnosť na to, aby aj váš softvér túto službu obsahoval. Ak sa tak nestane, máte možnosť zvážiť zmenu dodávateľa softvéru.
Poskytneme Vám potrebnú podporu. Prosím, kontaktujte nás prostredníctvom mailu [email protected].
Máte niekoľko možností:
Ak informácii alebo výstupu nerozumiete, kontaktujte nás cez [email protected]
Overovanie nároku je dôležité v prípade uplatnenia OOP v mesačných preddavkoch v mesačnom výkaze. Jeho overením sa dá predísť možným chybám pri nesprávnom vykazovaní nároku na OOP v mesačným výkazoch. Tým sa dá predísť aj následnej potrebe zasielania opravných výkazov.
Pri posudzovaní nároku pri uplatnení nároku OOP v mesačných preddavkoch v MV vychádzame z pravidiel nastavených platnou legislatívou (zákon 580/2004) a z údajov, ktoré evidujeme u daného zamestnanca v informačnom systéme Dôvery.
Elektronické potvrdenie (PDF) je potvrdenie vydané v súlade s platnou legislatívou (zákon 580/2004 Z.z. §25 ods. 1 písm. j)), a preto je porovnateľné s papierovým a je možné ho použiť na všetky právne úkony. V prípade potreby je možné si takéto potvrdenie vytlačiť. Takto vytlačené potvrdenie je v súlade s platnou legislatívou považované za originál.
Po podaní žiadosti informačný systém Dôvery vykonáva automatické kontroly. Tie sú zvyčajne ukončené v priebehu niekoľkých minút. Ak je výsledok kontrol bezchybný, tak potvrdenie sa vydá automaticky. V takomto prípade záleží aj od nastavenia vášho SW, ako rýchlo vám toto potvrdenie zobrazí.
Po vydaní potvrdenia taktiež zdravotná poisťovňa automaticky mailom informuje klientov o vydaní potvrdenia. V prípade, že automaticky vykonávané úlohy identifikujú nejaký problém, spracovanie potvrdenia si prevezme príslušný pracovník Dôvery. O tejto skutočnosti je klient automaticky informovaný mailom, ak v rámci žiadosti uviedol aj svoj mailový kontakt.
V prípade, že nemáte k dispozícii žiadnu informáciu o stave spracovania žiadosti (či už o vybavení alebo prevzatí na riešenie) do jednej hodiny od podania žiadosti, kontaktujte nás cez [email protected].
Opakovane je možné podať žiadosť len v prípade, že predchádzajúca žiadosť podaná prostredníctvom vášho SW bola vybavená.
Podrobnosti o dlhu sa dozviete v stave účtu v Elektronickej pobočke, kde budete vidieť podrobný mesačný prehľad vašich predpisov, ale aj úhrad. Vo svojom SW by ste mali mať možnosť automatického prihlásenia sa do Elektronickej pobočky.
Preverte si svoj dlh v stave účtu v Elektronickej pobočke. Do Elektronickej pobočky by ste mali mať možnosť priamo sa prihlásiť zo svojho SW. Ak aj po preverení nesúhlasíte s uvedeným dlhom alebo máte inú reklamáciu k údajom uvedeným v stave účtu, môžete podať reklamáciu na stav účtu priamo z Elektronickej pobočky. Po vyriešení vami podanej reklamácie vás budeme informovať mailom.
Ak máte troch a viac zamestnancov, dávku 514 (teda výkaz preddavkov na poistné) nám musíte zasielať elektronicky. Na výber máte CD nosič, USB kľúč, e-mail, odporúčame vám však bezplatnú službu Elektronická pobočka. V nej nám dáta len predplníte do vopred pripraveného formulára alebo zašlete dávkou, ktorú vám vygeneroval váš mzdový či účtovný systém.
Ak máte maximálne dvoch zamestnancov, dávku 514 môžete takisto zaslať prostredníctvom Elektronickej pobočky, na CD nosiči, USB kľúči alebo e-mailom.
Podrobnosti nájdete na stránke ministerstva zdravotníctva.
Ak máte troch a viac zamestnancov, dávku 601 (teda oznámenie zamestnávateľa o poistencoch pri zmene
platiteľa poistného na verejné zdravotné poistenie) ste povinný nám zaslať elektronicky. A to na
CD nosiči, USB kľúči, alebo e-mailom.
Odporúčame vám však využiť bezplatnú službu Elektronická pobočka. V nej nám dáta len predvyplníte do vopred pripraveného formulára alebo zašlete dávkou, ktorú vám vygeneroval váš mzdový či účtovný systém.
Ak máte maximálne dvoch zamestnancov, dávku 601 môžete takisto zaslať prostredníctvom Elektronickej pobočky, na CD nosiči, USB kľúči alebo e-mailom.
Podrobnosti a aktuálne metodické usmernenia Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou nájdete na tejto stránke.
Od 1. januára.2021 je povinný každý zamestnávateľ zasielať výkazy aj hromadné oznámenia elektronickou formou.
Zasielať hromadné oznámenia a mesačné výkazy môžete jednoducho prostredníctvom našej bezplatnej služby Elektronická pobočka alebo dávkou na CD, diskete, USB kľúči, e-mailom.