14. január 2021
Elektronická pobočka pre zamestnávateľa
Elektronická pobočka je bezplatná služba, vďaka ktorej s nami môžete komunikovať jednoducho, efektívne a pohodlne. Nemusíte nikam chodiť, všetko vybavíte elektronicky.
Elektronicky vybavíte
- Výkazy
Mesačné, ročné alebo dividendové výkazy môžete zasielať dávkou alebo online formularom - Hromadné oznámenie
Pracovný pomer, materskú dovolenku, práceneschopnosť či poberanie rodičovského príspevku u vašich zamestnancov viete zaslať elektronicky. - Úhrady poistného
On-line cez internetbanking prostredníctvom služieb VÚB Pay, Tatra Pay alebo formou CardPay. - Žiadosti
Môžete požiadať o ročné zúčtovanie, splátkový kalendár či vrátenie preplatku na poistnom. Potvrdenie o stave pohľadávok a záväzkov vybavíte do 1 hodiny (pri bezproblémovom spracovaní). V elektronickej pobočke môžete podať aj námietky voči výkazu nedoplatkov alebo upomienkam.
Máte v nej prehľad o tom, čo potrebujete
- Stav účtu - úhrady poistného aj s informáciou, či máte dlh alebo preplatok
- Odoslané dokumenty - viete sa k nim vrátiť, kontrolovať či tlačiť
- Vaši zamestnanci poistení v Dôvere - môžete si napríklad overiť, či majú nárok na zníženú sadzbu a predísť tak častým stornám a opravám
Spravujete si sami
- Nastaviť notifikácie a správy, ktoré chcete dostávať z Elektronickej pobočky