Ste u nás nový?

Vítame vás medzi nami. Aby bol váš prechod do Dôvery čo najjednoduchší, pripravili sme pre vás zoznam najdôležitejších informácií.

Čo nasleduje po podaní prihlášky

Čo nasleduje po podaní prihlášky

1

Preukaz poistenca vám posielame v decembri 2020. V prihláške ste si zvolili poslať buď na vašu adresu, alebo do pobočky.

2

Dostanete aj prihlasovacie údaje do mobilnej aplikácie a Elektronickej pobočky - ak ste v prihláške vyplnili mobil a máte nad 18 rokov. Dobre si ich uchovajte.

3

Mobilná aplikácia a Elektronická pobočka budú pre vás dostupné od 1. januára 2021. (odkedy ste oficiálne našim poistencom). Skôr sa, bohužiaľ, nie je možné do nich prihlásiť.

4

Od 1. januára 2021 môžete začať využívať naše výhody.

Uvítací list s prihlasovacími údajmi

Uvítací list s prihlasovacími údajmi

Uvítací list bez prihlasovacích údajov

Uvítací list bez prihlasovacích údajov

Uvítací list pre poistencov do 18 rokov

Uvítací list pre poistencov do 18 rokov

Uvítací list s preukazom poistenca

List s preukazom poistenca vám posielame začiatkom decembra doporučene na adresu alebo do niektorej z našich pobočiek, podľa toho, ktorú možnosť ste si zvolili v prihláške do poisťovne.

Úložná doba na pošte je 10 pracovných dní odo dňa doručenia. Informáciu o podaní zásielky na pošte spolu  s podacím číslom pošty vám zašleme SMS-kou (ak ste nám na seba nechali kontakt v prihláške poistenca). Ak si list nestihnete v tomto čase vyzdvihnúť, bude vás čakať v najbližšej pobočke Dôvery podľa vášho trvalého bydliska. Ihneď, ako list príde na našu pobočku, oznámime vám to e-mailom alebo SMS-kou (ak ste nám na seba nechali kontakt v prihláške poistenca).

V obálke vám spoločne s listom posielame:

  • Preukaz poistenca
  • Prihlasovacie údaje do mobilnej aplikácie a Elektronickej pobočky
    - Prihlásenie do aplikácie a pobočky bude pre vás dostupné od 1. 1. 2021
    - Aplikáciu si môžete stiahnuť tu. Do Elektronickej pobočky sa môžete prihlásiť tu.
  • Informáciu, komu máte oznámiť zmenu poisťovne
  • Informácie k Zubnému benefitu

Ak prihlasovacie údaje v liste neuvádzame, znamená to, že na vás nemáme telefónne číslo (neuviedli ste ho v prihláške poistenca). Oznámte nám ho, prosím, v najbližšej pobočke alebo na Zákazníckej linke na 0850 850 850.

Poistencom do 18 rokov prihlasovacie údaje neposielame. Rodičia, ktorí sú poistencami Dôvery si môžu dieťa pridať cez svoj účet v mobilnej aplikácii alebo v Elektronickej pobočke. Rodičia, ktorí nie sú poistencami Dôvery, môžu dieťa zaregistrovať cez mobilnú aplikáciu kliknutím na „Vytvoriť účet” alebo v Elektronickej pobočke.

Časté otázky k preukazu poistenca

Na Slovensku môžete u lekárov a v lekárňach používať svoj občiansky preukaz s čipom. Slúži ako alternatíva k preukazu poistenca.

Novy poistenec

Časté otázky k mobilnej aplikácii a Elektronickej pobočke

Ak sa chcete prihlásiť do aplikácie alebo do Elektronickej pobočky, potrebujeme vedieť váš mobilný kontakt . Ak ste ho neuviedli v prihláške do poisťovne, oznámte nám ho, prosím, v niektorej z našich pobočiek alebo nám zavolajte na 0850 850 850.

Novy poistenec

Časté otázky o Zubnom benefite

Novy poistenec

Časté otázky pri zmene poisťovne

Novy poistenec