Ste naším novým poistencom?

Vítame vás v Dôvere. Po zmene zdravotnej poisťovne vás čaká jediná povinnosť – oznámiť ju najneskôr do 8. januára svojmu zamestnávateľovi. Všetko ostatné, vrátane odhlásenia z predchádzajúcej poisťovne, vybavíme za vás. Preukaz poistenca sme vám poslali automaticky.

Zmenu poisťovne nemusíte oznamovať praktickému lekárovi ani špecialistom, ktorých navštevujete. Naším poistencom ste sa stali k 1. januáru 2022. Od tohto dátumu môžete využívať výhody Dôvery aj jej digitálne služby – mobilnú aplikáciu Dôvera a Elektronickú pobočku MojaDôvera.

Termíny, ktoré by vám nemali ujsť

1

december 2021 poslali sme vám preukaz poistenca

2

1. január 2022 ste sa stali naším poistencom

3

do 8. januára 2022  nahláste zmenu zdravotnej poisťovne zamestnávateľovi

4

do 8. januára 2022 oznámte prípadnú zmenu zamestnávateľa Dôvere

5

január 2022 dostanete prístupy do mobilnej aplikácie a Elektronickej pobočky (ak sa nezaregistrujete sami)

6

do 8. februára 2022 prvá platba poistného Dôvere od samoplatiteľov alebo SZČO

Digitálny preukaz poistenca v aplikácii Dôvera

Digitálny preukaz poistenca v aplikácii Dôvera

Preukaz poistenca

Poslali sme vám ho na začiatku decembra 2021 doporučene na adresu alebo do pobočky, ktorú ste označili v prihláške. V mobilnej aplikácii Dôvera máte dostupný aj digitálny preukaz poistenca. Do aplikácie sa môžete zaregistrovať od 1. januára 2022.

Ak ste neboli v čase doručenia doma, alebo ste si nestihli preukaz poistenca prevziať na pošte, počká vás v najbližšej pobočke Dôvery podľa miesta trvalého bydliska. Oznámili sme vám to e-mailom alebo v SMS – podľa toho, aký údaj ste uviedli v prihláške.

Ak nemáme vaše telefónne číslo, pretože ste ho neuviedli v prihláške poistenca, oznámte nám ho, prosím, v najbližšej pobočke alebo na Zákazníckej linke.

Časté otázky k preukazu poistenca

Na Slovensku môžete u lekárov a v lekárňach používať svoj občiansky preukaz s čipom. Slúži ako alternatíva k preukazu poistenca. Plnohodnotnou náhradou preukazu poistenca je aj preukaz v mobilnej aplikácii Dôvera.

V mobilnej aplikácii Dôvera máte preukaz stále nablízku, zobrazí sa vám hneď po prihlásení. Ak máte v aplikácii pridané aj svoje deti, vidíte v nej aj ich preukazy. Preukaz v mobilnej aplikácii vo svojom telefóne môžete využívať u lekárov a v lekárňach aj v prípade, že práve nemáte pripojenie na internet.

Novy poistenec

Časté otázky o Zubnom benefite

Od nového roka vám môžeme preplatiť až 150 eur ročne na zubné ošetrenie alebo dentálnu hygienu. Podmienkou je absolvovanie preventívnej prehliadky u zubného lekára aj u všeobecného lekára pre dospelých alebo pediatra.

Novy poistenec

Časté otázky pri zmene poisťovne

Zmenu zdravotnej poisťovne stačí oznámiť svojmu zamestnávateľovi. Nám, prosím, oznámte, ak ste od podania prihlášky vymenili zamestnávateľa alebo ak ste sa stali samoplatiteľom poistného.

Novy poistenec

Časté otázky k mobilnej aplikácii a Elektronickej pobočke

Od januára 2022 môžete využívať našu mobilnú aplikáciu Dôvera a Elektronickú pobočku MojaDôvera.

Novy poistenec