Overenie aktuálnosti emailových kontaktov
Overovanie aktuálnosti údajov platiteľov poistného má nové pravidlá. Po novom bude prebiehať pravidelne raz za rok.
Účelom je overenie platnosti emailového kontaktu, aby sme mali istotu, že korešpondencia zasielaná na uvedenú emailovú adresu sa k vám určite dostane. Ide napríklad o rôzne upozornenia a výzvy.
Overovanie prebieha formou emailu, ktorý posielame platiteľom a ktorý obsahuje „validačný token“, teda overovací kód. Pre potvrdenie aktuálnosti údajov je potrebné do 72 hodín od doručenia emailu kliknúť v Elektronickej pobočke na „Chcem potvrdiť prístup“ a následne zadať tento kód.
Druhou možnosťou je kliknúť priamo na link uvedený v emaili. Vďaka tomu zistíme, že email bol doručený správnemu adresátovi.
V prípade, že platiteľ nestihne 72 hodinovú lehotu na potvrdenie, nemusí sa ničoho obávať. Elektronickú pobočku môže využívať ďalej bezo zmeny, email s overovacím kódom mu pošleme opätovne.