Počas pandémie nie je vždy možné ani bezpečné ísť do pobočky alebo sa rýchlo dovolať na call centrum. Riešením je prihlásiť sa do Elektronickej pobočky Dôvera a všetko vybaviť tam. Túto klientsku zónu postupne prerábame, aby obsahovala obľúbené a používané funkcie, ale v krajšom, prehľadnejšom a zrozumiteľnejšom prevedení.

„Digitálny neznamená komplikovaný. Práve naopak, naše digitálne služby by mali vedieť poľahky obsluhovať aj starší a menej technicky zdatní klienti,“ hovorí produktová vlastníčka Elektronickej pobočky Dôvera Lucia Petrovičová.

Kedy sa najviac oplatí vyskúšať túto vynovenú klientsku zónu?

  • Chcete si preplatiť ošetrenie u zubára.
  • Užívate veľa liekov a žiadate o vrátenie doplatkov v lekárni.
  • Idete na vyšetrenie u lekára bez zmluvy s Dôverou a žiadate naň finančný príspevok.
  • Potrebujete nás o niečo požiadať (stratený preukaz, potvrdenia, splátkové kalendáre ...).
  • Zmenili sa Vám kontakty alebo bankový účet.
  • Platíte si zdravotné poistenie a chcete vidieť prehľad svojich platieb.
  • Chcete nám napísať tak, aby sme vám odpovedali rýchlejšie ako pri bežných emailoch.

Elektronická pobočka Dôvera je dostupná na mojadovera.sk/poistenec. Prihláste sa svojím menom a heslom plus dostanete SMS kód na mobil. Ak máte u nás deti, všetky funkcie sú aj pre ne. Funkcionality, ktoré sme ešte „nepreklopili“, otvoríte pohodlne na preklik v pôvodnej Elektronickej pobočke.