Ak preferujete počítač, je tu pre vás digitálna Dôvera

Mobilným aplikáciám doba praje, no nie každý ma smartfón alebo mu vyhovuje „ťukať“ do mobilu. Ak preferujete počítač, práve pre vás vylepšujeme našu Elektronickú pobočku Dôvera. Výrazne uľahčí život aj komunikáciu s Dôverou.
Počas pandémie nie je vždy možné ani bezpečné ísť do pobočky alebo sa rýchlo dovolať na call centrum. Riešením je prihlásiť sa do Elektronickej pobočky Dôvera a všetko vybaviť tam. Túto klientsku zónu postupne prerábame, aby obsahovala obľúbené a používané funkcie, ale v krajšom, prehľadnejšom a zrozumiteľnejšom prevedení.
„Digitálny neznamená komplikovaný. Práve naopak, naše digitálne služby by mali vedieť poľahky obsluhovať aj starší a menej technicky zdatní klienti,“ hovorí produktová vlastníčka Elektronickej pobočky Dôvera Lucia Petrovičová.
Kedy sa najviac oplatí vyskúšať túto vynovenú klientsku zónu?
- Chcete si preplatiť ošetrenie u zubára.
- Užívate veľa liekov a žiadate o vrátenie doplatkov v lekárni.
- Idete na vyšetrenie u lekára bez zmluvy s Dôverou a žiadate naň finančný príspevok.
- Potrebujete nás o niečo požiadať (stratený preukaz, potvrdenia, splátkové kalendáre ...).
- Zmenili sa Vám kontakty alebo bankový účet.
- Platíte si zdravotné poistenie a chcete vidieť prehľad svojich platieb.
- Chcete nám napísať tak, aby sme vám odpovedali rýchlejšie ako pri bežných emailoch.
Elektronická pobočka Dôvera je dostupná na mojadovera.sk/poistenec. Prihláste sa svojím menom a heslom plus dostanete SMS kód na mobil. Ak máte u nás deti, všetky funkcie sú aj pre ne. Funkcionality, ktoré sme ešte „nepreklopili“, otvoríte pohodlne na preklik v pôvodnej Elektronickej pobočke.