Nové klientske pracovisko – samozrejme, bezbariérové bude poistencom Dôvery k dispozícii na prízemí Nemocnice Bory v Bratislave. Zdravotnú starostlivosť dostanú v tomto zariadení bezplatne – po predložení preukazu poistenca Dôvery.

Pobočka bude poskytovať komplexné služby pre poistencov, platiteľov poistného aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti. Pôjde o tretiu pobočku v Bratislave, avšak prvú, ktorá bude sídliť priamo v nemocnici.

Táto poloha má pre poistencov praktický význam – môžu v nej napríklad podpísať prihlášku na zdravotné poistenie. Návštevu pobočky môžu spojiť s nákupmi v susednom obchodnom centre.

Bližšie ku klientom

Dôvera sa tak dostala opäť bližšie ku svojim klientom. Na porovnanie: pobočková sieť najväčšej zdravotnej poisťovne, ktorá má o tretinu väčší poistný kmeň, je širšia len o päť pobočiek. Najmenšia zo zdravotných poisťovní zase obsluhuje len polovicu z tohto počtu pobočiek.

„Aj po pandémii sa nám potvrdilo, že pre poistencov po celom Slovensku je dôležité, aby mali pobočku Dôvery poruke, keď sa potrebujú poradiť s odborníkom na zdravotné poistenie. Pobočka je miestom, kde vám poradia, ako si môžete čerpať benefity, a teda získať od poisťovne peniaze navyše. Môžete sa tu poistiť, požiadať o vystavenie preukazu poistenca alebo si prevziať vitamíny po darovaní krvi,“ vymenoval niektoré zo služieb riaditeľ úseku služieb poistencom v Dôvere Branislav Jendroľ.

Osobne aj elektronicky

Okrem osobnej návštevy pobočky majú poistenci možnosť riešiť svoje požiadavky telefonicky alebo emailom prostredníctvom kontaktného centra.

Veľkú časť agendy však dokážu vybaviť prostredníctvom digitálnych služieb, mimoriadnu popularitu si získala mobilná aplikácia. Vďaka apke a e-pobočke, ktorá je dostupná na webe poisťovne, dnes môžeme hovoriť, že svoju „vlastnú“ pobočku má každý z viac ako 1,6 milióna klientov Dôvery 24 hodín denne.

Prehľadnosť a intuitívne rozhranie robí apku prístupnou aj pre menej digitálne zdatných klientov, vďaka čomu ju dnes už bežne využívajú aj ľudia starší ako 60 rokov.

Niekoľko rokov jej patrí pozícia najlepšej hodnotnej apky zdravotných poisťovní. A čo viac – v lete sa môžu poistenci Dôvery tešiť na ďalšie vylepšenie: apku v úplne novom dizajne.

Akým spôsobom možno vybaviť veci v Dôvere:

1. osobne – v niektorej zo 75 pobočiek po celom Slovensku

2. elektronicky – v mobilnej aplikácii alebo v elektronickej pobočke

3. v kontaktnom centre – telefonicky alebo emailom