Ak ste si vybrali odpoveď B/, presne takú novú pobočku pre vás má zdravotná poisťovňa Dôvera. V poradí 75. pobočku otvorila v najmodernejšej nemocnici na Slovensku – v Nemocnici novej generácie Bory.

Dá sa však povedať, že vďaka digitálnym službám má k dispozícii svoju vlastnú pobočku 24/7 každý z 1,6 milióna jej poistencov.

Pobočka Dôvery v Boroch

Novú pobočku – samozrejme bezbariérovú - nájdu poistenci Dôvery už od apríla na prízemí Nemocnice Bory v Bratislave. Zdravotnú starostlivosť dostávajú v tejto nemocnici bezplatne – po predložení preukazu poistenca Dôvery.

Pobočka poskytuje komplexné služby pre poistencov, platiteľov poistného aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.

Kým štátna zdravotná poisťovňa sa na jar pochválila novou pobočkou v nákupnom centre za niekoľko stotisíc eur, Dôvera ide inou cestou.

„Je to už naša ôsma pobočka v zdravotníckom zariadení. Hospitalizovaný pacient obuje papuče a oblečie župan a môže si ísť vybaviť všetko potrebné. Náklady na vznik tejto pobočky boli zhruba 5.000 eur,“ vysvetľuje riaditeľ Dôvery Martin Kultan.

Ak však chce klient spojiť vybavenie agendy súvisiacej so zdravotným poistením s nákupmi, nie je to žiadny problém. Nová pobočka sa nachádza kúsok od vyhľadávaného nákupného centra. Ďalšou výhodou je umiestnenie nemocnice na okraji Bratislavy v bezprostrednej blízkosti zjazdu z diaľnice.

Osobný kontakt si klienti cenia najviac

Hoci si počas pandémie koronavírusu ľudia zvykli riešiť svoje potreby v online priestore, po opadnutí pandémie sa mnohí poistenci opäť vrátili k pôvodným zvykom.

„Aj po pandémii sa nám potvrdilo, že pre poistencov po celom Slovensku je dôležité, aby mali našu pobočku poruke, keď sa potrebujú poradiť s odborníkom na zdravotné poistenie. V pobočke vám poradia, ako si môžete čerpať benefit, a teda získať od poisťovne peniaze navyše. Môžete sa tu poistiť či uhradiť preddavok na poistné,“ dodáva Martin Kultan.

Niet sa čo čudovať: interné prieskumy ukazujú, že poistenci Dôvery bývajú najviac spokojní pri osobnom vybavovaní svojich požiadaviek v niektorej z pobočiek.


07 - rozhovor.jpg

S akými požiadavkami najčastejšie prichádzajú klienti do novej pobočky v Boroch? Vysvetľuje regionálna riaditeľka pobočkovej siete v Bratislavskom kraji Dominika Pašovič.

Aké požiadavky poistencov riešite v novootvorenej pobočke najčastejšie?

Najčastejšie potrebujú naši klienti pomoc s inštalovaním novej aplikácie. Pomáhame im so žiadosťami o preplatenie dentálneho benefitu. Ale majú aj otázky o čerpaní a preplácaní zdravotnej starostlivosti priamo v nemocnici. Samozrejmosťou je prepoistenie z iných zdravotných poisťovní.

V čom je výhoda umiestnenia pobočky priamo v nemocnici pre klientov?

Doteraz sme nemali pobočku v tejto oblasti. Naši poistenci z Devínskej Novej Vsi, Karlovky, Dúbravky, Lamača, ale aj zo Stupavy už nemusia chodiť do centra Bratislavy alebo do Malaciek – zlepšila sa dostupnosť. Všetci naši klienti, ktorí navštívia nemocnicu, si vedia pohodlne a rýchlo vybaviť všetko potrebné priamo v nemocnici.

Koľko klientov zhruba vybavíte za jeden pracovný deň?

Každý deň vybavíme približne 50 klientov.