Pobočka Žarnovica

Žarnovica
Otváracie hodiny
Zatvorené 30. 10. 2019 od 08:00 do 09:30
Pondelok: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Utorok: zatvorené
Streda: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Štvrtok: zatvorené
Piatok: 08:00-12:00 a 13:00-14:00
Sobota: zatvorené
Nedeľa: zatvorené

Adresa:
Dolná ulica 247/4
96681
Zák. linka: 0850 850 850
E-mail:

Ako nás nájdete

Pre klientov zo Žarnovice- Sídlime v budove DUBAI TRADE (nová polyfunkčná budova za Blichárom), vedľa lekárne AQUA a očnej optiky.

Pre klientov mimo Žarnovice: príchod od Novej Bane - odbočte vľavo (príchod od Žiaru nad Hronom odbočte vpravo) na TESCO, prejdite celé parkovisko, odbočte vpravo, znovu odbočte vpravo do jednosmernej ulice, cca. po 60 m sa nachádza budova Dubai TRADE (parkovanie je priamo pred pobočkou).
Druhá možnosť - príchod od Novej Bane pred mostom odbočte vľavo (príchod od Žiaru nad Hronom za mostom odbočte vpravo), zaparkujte pred Blichárom alebo na parkovacích miestach pri potoku (budova DUBAI TRADE je oproti), z dôvodu jednosmernej ulice.

Pobočka má zabezpečený bezbariérový prístup.


Agenda pobočky

Poistenci môžu:

  • Podať si prihlášku pri zmene zdravotnej poisťovne
  • Podať prihlášku na verejné zdravotné poistenie (pri narodení dieťaťa alebo príchode zo zahraničia)
  • Prevziať Baby kufrík
  • Získať informácie o našich službách a výhodách pre poistencov
  • Požiadať o vystavenie preukazu poistenca kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, alebo Náhradného certifikátu k Európskemu preukazu zdravotného poistenia
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)
  • Odovzdať rôzne potvrdenia, medicínske doklady, návrhy, preberacie protokoly a žiadosti, (napr. o kúpele, zdravotné pomôcky, príspevok u nezmluvného lekára, preplatenie starostlivosti v zahraničí)
  • Prevziať si vitamíny pre bezpríspevkových darcov krvi
  • Požiadať o vysvetlenie nejasnosti v registri poistencov a platiteľov, dlhov a upomienok, EÚ a iných formulárov, zmenu osobných údajov
  • Požiadať o výpis zo zdravotnej karty poistenca

Platitelia môžu:

  • Odovzdať mesačné výkazy, hromadné oznámenia, registračné listy a rôzne potvrdenia
  • Vyzdvihnúť si rôzne potvrdenia a dostať informácie o svojich dlhoch
  • Vybaviť zmenu osobných údajov, nejasnosti v registri platiteľov
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)

Poskytovatelia môžu:

  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)