Pobočka Žarnovica

Bezplatné Wifi pripojenie
Bezbarierový prístup

Otváracie hodiny

Zatvorené 2. 12. 2022 od 08:00 do 15:00
Pondelok: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Utorok: zatvorené
Streda: 08:00-12:00 a 13:00-17:00
Štvrtok: zatvorené
Piatok: 08:00-12:00 a 13:00-15:00
Sobota: zatvorené
Nedeľa: zatvorené

Adresa

Map-pin icon Dolná ulica 247/4, Žarnovica

Ako nás nájdete

Pre klientov zo Žarnovice- Sídlime v polyfunkčnej budove Dubai Trade (za Blichárom), vedľa lekárne Aqua.

Pre klientov mimo Žarnovice: príchod od Novej Bane - odbočte vľavo (ak prichádzate od Žiaru nad Hronom odbočte vpravo) smerom na Tesco, prejdite celé parkovisko, odbočte vpravo, znovu odbočte vpravo do jednosmernej ulice, cca po 60 m prídete k budove Dubai trade (parkovanie je priamo pred pobočkou).
Druhá možnosť - príchod od Novej Bane — pred mostom odbočte vľavo (príchod od Žiaru nad Hronom za mostom odbočte vpravo), zaparkujte pred Blichárom alebo na parkovacích miestach pri potoku (budova Dubai Trade je oproti).

BeFunky_barierless.jpgPobočka má zabezpečený bezbariérový prístup.


Agenda pobočky

Poistenci môžu:

  • Podať si prihlášku pri zmene zdravotnej poisťovne
  • Podať prihlášku na verejné zdravotné poistenie (pri narodení dieťaťa alebo príchode zo zahraničia)
  • Prevziať Baby box
  • Získať informácie o našich službách a výhodách pre poistencov
  • Požiadať o vystavenie preukazu poistenca kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia alebo Náhradného certifikátu k Európskemu preukazu zdravotného poistenia
  • Požiadať o aktivovanie služby elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)
  • Odovzdať rôzne potvrdenia, medicínske doklady, návrhy, preberacie protokoly a žiadosti (napr. o kúpele, zdravotné pomôcky, príspevok u nezmluvného lekára, preplatenie starostlivosti v zahraničí)
  • Prevziať si vitamíny pre bezpríspevkových darcov krvi
  • Požiadať o vysvetlenie nejasností v registri poistencov a platiteľov, dlhov a upomienok, EÚ a iných formulárov, zmenu osobných údajov
  • Požiadať o výpis zo zdravotnej karty poistenca

Platitelia môžu:

  • Odovzdať mesačné výkazy, hromadné oznámenia, registračné listy a rôzne potvrdenia
  • Vyzdvihnúť si rôzne potvrdenia a dostať informácie o svojich dlhoch
  • Vybaviť zmenu osobných údajov, nejasnosti v registri platiteľov
  • Požiadať o aktivovanie služby elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)

Poskytovatelia môžu:

  • Požiadať o aktivovanie služby elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)