Pobočka Trenčín

Trenčín
Otváracie hodiny
Pondelok: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Utorok: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Streda: 08:00-12:00 a 13:00-17:00
Štvrtok: 08:00-12:00
Piatok: 08:00-12:00 a 13:00-15:00
Sobota: zatvorené
Nedeľa: zatvorené

Adresa:
Jesenského 12
91101
Zák. linka: 0850 850 850
E-mail:

Ako nás nájdete

Pobočka sa nachádza na 1. poschodí  budovy „Central“, oproti VÚC Trenčín a Daňovému úradu. Budova je umiestnená medzi výškovou budovou Slovakotex a Masaryčky business center. Z autobusovej a železničnej stanice je možné sa dopraviť do centra mestskou dopravou (autobus č. 1,2,11,17,22,23,24 a 28), vystúpte na zastávke Legionárska pri Allianz-Slovenská poisťovňa, a.s. Zo zástavky pokračujte ďalej v proti smere cesty autobusu prejdete cez prechod pre chodcov a po ľavej strane popri budove Seko-Dapa uvidíte budovu Central. Vchod do budovy je z ulice K dolnej stanici.
Ak nás plánujete navštíviť autom, do GPS navigácie doporučujeme navoliť adresu Jilemnického ul. č. 7, ktorá Vás privedie priamo k parkovisku budovy (spoplatnené 0,50 €/30 min.).



Agenda pobočky

Poistenci môžu:

  • Podať si prihlášku pri zmene zdravotnej poisťovne
  • Podať prihlášku na verejné zdravotné poistenie (pri narodení dieťaťa alebo príchode zo zahraničia)
  • Prevziať Baby kufrík
  • Získať informácie o našich službách a výhodách pre poistencov
  • Požiadať o vystavenie preukazu poistenca kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, alebo Náhradného certifikátu k Európskemu preukazu zdravotného poistenia
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)
  • Odovzdať rôzne potvrdenia, medicínske doklady, návrhy, preberacie protokoly a žiadosti, (napr. o kúpele, zdravotné pomôcky, príspevok u nezmluvného lekára, preplatenie starostlivosti v zahraničí)
  • Prevziať si vitamíny pre bezpríspevkových darcov krvi
  • Požiadať o vysvetlenie nejasnosti v registri poistencov a platiteľov, dlhov a upomienok, EÚ a iných formulárov, zmenu osobných údajov
  • Požiadať o výpis zo zdravotnej karty poistenca

Platitelia môžu:

  • Odovzdať mesačné výkazy, hromadné oznámenia, registračné listy a rôzne potvrdenia
  • Vyzdvihnúť si rôzne potvrdenia a dostať informácie o svojich dlhoch
  • Vybaviť zmenu osobných údajov, nejasnosti v registri platiteľov
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)
  • platiť v hotovosti, keďže pobočka je peňažné pracovisko

Poskytovatelia môžu:

  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)