Pobočka Šahy

Šahy
Otváracie hodiny
Pondelok: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Utorok: 08:00-12:00 a 13:00-14:00
Streda: 08:00-12:00 a 13:00-16:00
Štvrtok: 08:00-12:00 a 13:00-15:00
Piatok: 08:00-12:00 a 13:00-18:00
Sobota: 08:00-12:00 a 13:00-14:00
Nedeľa: zatvorené

Adresa:
Hlavné námestie 1 (budova MsÚ) 1
93601
Zák. linka: 0850 850 850
E-mail:

Ako nás nájdete

Pre klientov zo Šiah- pobočka sa nachádza v centre mesta v budove mestského úradu. Vstup je cez železnú bránu a dvor priamo k pobočke. Prístup je bezbariérový. V budove sa nachádza Sociálna poisťovňa, Mestská polícia a technické služby.
Pre klientov mimo Šiah-  z vlakovej stanice je potrebné prejsť smerom do centra mesta, autobusy stoja v centre Šiah, prípadne je potrebné použiť parkovisko (platené) v centre mesta. Prejdite k budove Mestského úradu na Hlavnej ulici, prístup je cez vedľajší vchod (železná brána a dvor).

Pobočka má zabezpečený bezbariérový prístup.

Agenda pobočky

Poistenci môžu:

  • Podať si prihlášku pri zmene zdravotnej poisťovne
  • Podať prihlášku na verejné zdravotné poistenie (pri narodení dieťaťa alebo príchode zo zahraničia)
  • Prevziať Baby kufrík
  • Získať informácie o našich službách a výhodách pre poistencov
  • Požiadať o vystavenie preukazu poistenca kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, alebo Náhradného certifikátu k Európskemu preukazu zdravotného poistenia
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)
  • Odovzdať rôzne potvrdenia, medicínske doklady, návrhy, preberacie protokoly a žiadosti, (napr. o kúpele, zdravotné pomôcky, príspevok u nezmluvného lekára, preplatenie starostlivosti v zahraničí)
  • Prevziať si vitamíny pre bezpríspevkových darcov krvi
  • Požiadať o vysvetlenie nejasnosti v registri poistencov a platiteľov, dlhov a upomienok, EÚ a iných formulárov, zmenu osobných údajov
  • Požiadať o výpis zo zdravotnej karty poistenca

Platitelia môžu:

  • Odovzdať mesačné výkazy, hromadné oznámenia, registračné listy a rôzne potvrdenia
  • Vyzdvihnúť si rôzne potvrdenia a dostať informácie o svojich dlhoch
  • Vybaviť zmenu osobných údajov, nejasnosti v registri platiteľov
  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)

Poskytovatelia môžu:

  • Požiadať o aktivovanie služby Elektronická pobočka (elektronická zdravotná karta)