Často kladené otázky

Kompletný zoznam vašich najčastejších otázok nájdete v tejto sekcii.

Aktualizované: 09. 06. 2015

 

Najčastejšie sa pýtate

Čo máme robiť, keď si softvér vyvíjame interne a chceme mať službu tiež?

Poskytneme vám potrebnú podporu, prosím, kontaktujte nás na Infolinke pre poskytovateľov: 0800 150 155.

Čítať celú odpoveď
Kto mi dá školenie, ako mám službu využívať? Kde nájdem manuál/pomôcku/návod?

Nápoveda bude súčasťou vášho softvéru, základné inštrukcie distribuovala Dôvera poštou spolu s dodatkami k zmluvám. Informácie sú aj na webe Dôvery na tejto stránke.

Čítať celú odpoveď
Splnil som všetky podmienky, aby som mohol službu využívať. Čo konkrétne musím urobiť, aby ste mi ju zapli?

Návod, ako si službu zapnúť, by ste mali mať vo svojom softvéri, resp. v informáciách, ktoré vám zasielala vaša softvérová firma. Ak ich nemáte alebo im nerozumiete, kontaktujte svoju softvérovú firmu, pomôže vám si službu aktivovať.

Čítať celú odpoveď
Aké sú podmienky aktivácie služby?

Je potrebné mať s Dôverou podpísanú zmluvu o elektronickej komunikácii a zmluvu, resp. príslušný dodatok k zmluve o poskytovaní lekárenskej/zdravotnej starostlivosti, ktorý upravuje zasielanie preskripčného/dispenzačného záznamu. Zároveň je nevyhnutné mať softvér od zmluvných dodávateľov softvéru. Poslednou technickou nevyhnutnosťou je byť stále zapojený do internetu, pretože služba vyžaduje elektronickú výmenu informácií v reálnom čase. Pre konkrétne informácie kontaktujte svojho dodávateľa softvéru.

Čítať celú odpoveď