V tomto článku sa dočítate:

  • Žiadne veľké znižovanie počtu pobočiek sa nekoná, stále ich budete mať poruke.
  • Menia sa otváracie hodiny a to tak, že pobočky zostanú v piatok zatvorené.
  • Robíme to preto, aby sme ušetrené zamestnanecké kapacity mohli využiť na inú – efektívnejšiu prácu.
Novinka od 1. januára

Hoci sú naše pobočky otvorené každý pracovný deň, v piatky zívajú prázdnotou. Niet sa čo čudovať, komunikácia vás – našich poistencov sa stále viac presúva do online priestoru, a to aj po odznení pandémie covidu.

Ešte pred ňou navštívilo naše pobočky až milión klientov ročne. Neskôr ich počet klesol na len 600-tisíc a očakávame, že tento rok to bude ešte menej. Na druhej strane je vás stále viac, ktorí telefonujete, píšete emaily či správy cez Whatsapp. V tomto roku opäť pokoríme hranicu 400-tisíc telefonátov od klientov, hoci v rokoch pred pandémiou ich bolo len okolo 250-tisíc. Len 80-tisíc poistencov vtedy používalo mobilnú aplikáciu Dôvera, dnes ich je viac ako 600-tisíc.

Prudký nárast používateľov elektronických kanálov kladie dôraz aj naše zamestnanecké kapacity, rozširujeme ich, aj hľadáme rezervy. A tie sme našli v pobočkovej sieti.

Buďte bez obáv, žiadne veľké zatváranie našich pobočiek sa nekoná. Avšak od 1. januára 2024 zostanú pobočky v piatky zatvorené.

Počet pobočiek sa zníži iba o jednu. Fungovanie dvoch pobočiek v Prešove zefektívnime tak, že po novom zostane otvorená iba jedna. Všetko dôležité naďalej vybavíte v pobočke Levočská, ktorú sťahujeme do nových priestorov. Nájdete ju na rovnakej adrese, vedľa hlavného vchodu BED Prešov (bývalé SPP) na prízemí.